Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Blæh... lå våken fra 08 i dag.. men små små tak i magen.. ligner litt på mensmurringer... Har vel litt enda innimellom.. men de kjennes ikke så godt når jeg er oppe og går.... Bestillingen til i går kom tydeligvis ikke gjennom, det må ha vært en kommunikasjons-svikt mellom meg og bebisen... Så nå har jeg lagt inn en ny leveringsordre på i dag... får se om det skjer noe mer utover ettermiddagen/kvelden... *sender positive tanker til bebisen* *kom ut... NÅ... kom ut.... NÅ.... kom ut... NÅ * Er egentlig veldig kjipt med sånne murringer, for de gir jo bare falske forhåpninger...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 gikk sånn i hele går jeg og i deg kl 06.30 begynte takene og komme. ca 7 min mellom hver og varte vel 20-30 sek.. jess tenkte jeg nå er det ting på gang men nei da... etter en og en halv time ga det seg!!!!!!! dårlig gjort. murringene er der enda og det kommer tak inni mellom men.. blir så utrolig sliten og lei. krysser fingrene for at det skjer noe hos deg snart lille panda!!! lykke til i alle fall:):)
kokelimonke Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Mager er den, men er en bitteliten trøst at vi er flere i samme båt.. en uke over i dag, ikke noe moro nei. og disse murringene og kynnerne kan bare ha seg vekk!! gir jo bare falske forhåpninger ja, for ikke å snakke om at de er slitsomme.. tiden går jo ikke akkurat fortere når man sitter inne og regner bort heller *sytesyteklageklage*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå