Gå til innhold

Min barnefrie helg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til de som ikke vet eller måtte lure på: vi er så og si ALDRI barnefrie!! hehe.

Joda fikk levert gutten vår igår, og det var null problem.. han var igang med å leke med en gang. Vi reiste så på kinaresturant, spiste god mat og dessert til den høygravide selvsagt... hehe..Så handlet vi inn litt snop og reiste hjem.

En liten tur til svigers tok vi før vi skulle slappe av med film og godis i sofaen hjemme.

Når vi kom hjem igjen så ble det ikke film gitt.. det var noe bilprogram gubben gjerne ville se så da fikk han det da.. jeg var så trøtt allikevel så jeg la meg.

Gubben kom å la seg rundt kl 2... men da ble det plutselig liv i senga gitt... haha.. vi la oss visst ikke for å sove før klokka var 3... *kremt,rødme*

Så våkna jeg godt uthvilt idag rundt kl 11,spiste tidenes seneste frokost og nå bare slapper jeg heeeeelt av til vi skal hente gutten vår en gang etter middagstider.

Føler meg som et nytt menneske jeg.. dette her var helt fantastisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt dere koste dere i går. hørtes deilig ut. vi koste oss også. ble ganske sent her også. forretsen, tror du ikke slimproppen gikk i gårkveld? for andre gang på 2 mnd. he he..

Skrevet

Hei

Vi har også hatt gleden av en barnefri helg! Deilig, begge sett med besteforeldre inviterte hver sin gutt med på hytta! Hvem kan si nei til sånt... Vi hadde ingen planer i helga men har slappet av og fått gjort litt som vi har lyst til.. Spist god mat,sett film, kost oss.. , sovet lenge, reist på shopping... Sjekket ut tvillingvogner og sett på biler.. Hehe ikke spesielt romantisk men absoulutt nødvendig!

I går kveld inntok vi en bedre middag på en flott restaurant og slappet av hjemme etterpå, dvs tvilling rugekassa sovna på sofaen som vanlig..

Og nå sitter jeg på pcen mens gubben gjør unna støvsuging, gulvvask og badevask... hehe deilig det og. Men gleder meg til unga kommer igjen selvsagt!!

Deilig med sånne helger.. Må nytes til det fulle!

Skrevet

så deilig da! jeg vil å ha det sånn en kveld før lille kommer! MMM ;)

Skrevet

Barnefri helg må vi se langt etter, begge familiene våre bor nordpå. Men håper vi finner noen hjelpsomme faddere denne gangen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...