Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 den til parabolen...Har en mistanke om at lillegutt har en finger med i spillet gitt....Noen som "ser"den??
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Disse stedene har vi lett; Under sofa puter i tv benken under bord i skuffer i stua på rommet hans under møbler i veska mi
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 jeg har finni igjen vår i: kjøkkenskap kjøleskap vaskemaskin steikeovnen
Gjest -lilly- Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Se oppi gåbilen....der pleier lillegutt legge vår...hehe
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 ikke der heller nei...første stedet vi så,finner igjen mye der hehe
Gjest -lilly- Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Klarer han å åpne skapet til søppelet? Lillegutt her kaster alt han kommer over.....hehe
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 ja,han greier det,så frykter den er borte=( Er et par dager siden vi brukte den sist så..
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 noen som ser den her nå??nå har dere muligheten til å overnevise meg...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå