Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Noen som har tatt praktisk pedagogisk utdanning? Er spent på om det krever veldig mye lesing, om det blir for tøft å gjennomføre med 3 små barn... Kjekt å høre om andres erfaringer! Er kjempeusikker på om jeg skal tørre å prøve, eller om jeg bør strekke det oover 2 år
Ankers Skrevet 11. juli 2007 #2 Skrevet 11. juli 2007 Hei! Jeg har PPU, men har ikke tatt med barn. Jeg vil si at dette kommer an på om du velger å studere ved siden av jobb og 3 små, eller om du har tenkt fulltidsstudie? Og hva du er vant til i hverdagen ellers? PPU er krevende i den forstand at det er mange oppgaver man skal levere per semester i tillegg til praksis som er så og si 100% jobb i X antall uker(husker ikke hvor mange det var snakk om) Jeg ville tatt en prat med en rådgiver på PPU og få tips om du skal velge intensivt eller over 2 år. Jeg tror kanskje PPU har vært det tøffeste studiet jeg har tatt i form av arbeidsmengde. Jeg rakk ikke å lese alt pensum en gang, men det er nå meg. Jeg kjenner jo ikke deg... Det sagt: så må jeg også si at det var meget tilfredsstillende studie og at til tross for at jeg måtte være selektiv på det jeg rakk å lese, så gikk det strålende og jeg lærte mer på det året enn alle de fem andre årene jeg har studert til sammen.... Lykke til! Håper noe av dette ga deg noe å tenke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå