bee* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Dere som har spiral hvordan funker det?? er helt grønn på o mrådet mentenker at det er trygt siden du ikke kan glemme en pille eller noe.. men hva er bivirkningene??
klg,2 boys now:) Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 hadde hormonspiral i 7 mnd,bivirkningen for meg var blødning i 7 mnd humørsvinginger så det holdt og 0 sexlyst.så ikke noe å anbefale fra min side.+ veldig dyrt hvis du blir som meg at du må bare fjerne den.bruker p ringen nå fungere greit det,slipper å huske på noe bare hver 3 uke da du må bytte den.
bee* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 ja det men 0 sex lyst er ikke noe kult hadde det sånn med pillene.. hvordan funker den ringen da?
klg,2 boys now:) Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 ringen er som en tampong nesten du setter den oppi sjeden,så den viker lokalt går ikke igjenom hele fordøyelses synteme dit som pillene gjør.du kan ta den ut i max 3 timer,i tilelle du merker ubhag ved sex,synes det går helt greit,gubben merker heler ingen ting til den.du har den i 3 uker så en uke uten sett i ny,veldig enkelt.mye mindre hormon i ringen i å med at det viker rett der den skal.den koster 100kr i mnd,men spiralen kostet meg 1300 for selve spiralen+500 for å sette den i(måtte til speislalist)+ 250 for å fjeren den.så det ble en dyr prøve..men mange er fornøyd med spiralen også.ville evt prøvd ringen hvis jeg var deg kansje du liker den så har du nå spart deg litt penger:)
bee* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 hmm. ja det hørtes nå litt rart ut.. ser ikke helt for meg å plukke den ut.. ja får snakke med legen min.. bare kom med anbefalinger uansett til dere andre som har noen på lur
klg,2 boys now:) Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 hehe går helt greit å plukke den ut:)hør hva legen din anbefaler,det gjorde jeg også.reager på mye hormon jeg da så det var egentlig eneste alternativ for meg..
Tante_Sofie Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Hei, Har kobberspiral. Denne virker lokalt og gir ingen biirkninger. Når det gjelder hormonspiral har jeg mange venninner som er super fornøyde, ingen med negativ erfaring. De fleste er uten mens, noe som høres konge ut. Jeg trodde hormonspiralen ble so med p-piller og valgte denne bort, men denne virker også kun lokalt. Så jeg ville gått for den hvis jeg skulle valgt på nytt nå.
jente og gutt Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde hormonspiral og var veldig fornøyd, ingen mens, og ble gravid nesten med en gang da jeg fikk fjernet den. Kommer til åå få satt inn en ny etter denne fødselen også. Har flere venninner som har og har hatt god erfaring også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå