VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 som kan svare meg inne på "flaskemelk"-debatten? takk:-)
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 takk! da skal jeg gå inn der og lese! :-) er du samme Magicka jeg snakket med på BIM tidligere? Som har snakket mye med IngyThing?
MissAntrop Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det stemmer Husker nicket ditt nå jeg også Går det bra med dere?
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 det var deg ja:) går fint med oss, bare det der med mat som har vært litt stress. ellers har jeg en utrolig snill og nydelig lita tulle! ganske flott å være mor i grunn, jeg var litt nervøs for det der jeg, men det faller seg egentlig veldig naturlig, -det er godt! og så er jo manne min verdens stolteste pappa da, hehe.. såå søt, i går var et vennepar av oss på besøk, som skal ha baby i desember, og pappaen der har mildt sagt vært rimelig nervøs.. (ikke planlagt, den ungen der. ikke overhodet) men i går satt kjærsten min og skrøt "du vet, det er heel annerledes når det er din egen unge, ikke sant... bæsjebleier er da IKKE noe problem,,,, osv osv" hehe går fint med dere da?
MissAntrop Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Så godt å høre at det går bra med dere! Her går alt også veldig fint. Lille Frøya kom til verden 23 mars og har virkelig beriket våre liv Hun er kjempesnill, rolig og blid, men vi slet også noe veldig med dette mat og ammestyret. jeg var jo totalt uforberedt på at det skulle bli noe problem, det hadde jo sett så lett og naturlig ut.. Fikk i tillegg masse dårige, til tider idiotiske råd fra helsepersonell helt til helesøster omtrent påla oss å begynne med flaske. Nå er alt supert og vi koser oss alle 3. Å være mamma er jo helt fantastisk. Det største i verden
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2007 ja, det er virkelig stort! er helt overrasket over hvor mye kjærlighet det er plass til i verden! hehe Så fint navn dere har valgt til jenta deres, kjærlighetsgudinnen jo:) Skulle ønske noen helsepersonell kunne fortalt meg også at flaske, pumping og mme faktisk går fint å kombinere, føler jeg bare skal gå og skamme meg om jeg ikke får til amminga! Men nå bestemmer jeg selv:) Og så er det jo greit med kombibaby, siden pappaen også får det lettere! fine ting:) *tenke positivt nå*
MissAntrop Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk Vi har fått masse komplimenter for navnet og det setter vi stor pris på Hehe, ja, mating er ikke bare mamman sin oppgave når man gir flaske og det er jo supert! Jeg synes det er både praktisk og lett med flaske, jeg. Vi blir ihvertfall ikke jaga vekk fra det offentlige rom når vi skal gi babyen mat Jeg synes absolutt man burde få amme hvor og når man vil, jeg skulle så veldig gjerne ha gjort det selv også, men når det ikke går så er jeg veldig glad for at det finnes mme. Lurer på om babyer vokser fortere av det. Frøya har ihvertfall doblet fødselsvekta si og vel så det på 3 måneder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå