Gå til innhold

Masse kynnere, 36+3...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært plaget av kynnere i mange mnd, men de siste dagene har det økt på. Hadde tidvis vondt (mensmurring) i magen i natt, og nå får jeg kynnere om jeg står eller sitter. Skikkelig slitsomt!

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt det en stund nå. er skikkelig plagsomt og blir lite søvn. om jeg står sitter ligger el går spiller ingen rolle.. får "menssmerter" nederst i magen og nedover i lårene.. godt det ikke er allverden med tid igjen :)

Skrevet

Har det på samme måten, skal bare så vidt røre litt på meg før kynnerene kommer tett (kan sitte helt stille også) Har hatt det i tre måneder nå, men opplever at de kommer tettere og varer lenger nå. Mens murringer stadig vekk, slitsomt siden jeg er 36+1

Skrevet

Jeg har det også på samme måte.... og jeg er bare 32+3.Har økt hos meg de siste dagene også. Men har vært sykeml.siden uke 24 pga. hyppige kynnere så.... Begynner virkelig å bli lei nå ja...og jeg har jo enda en stund igjen! Slitsomt....

Skrevet

Når jeg er sliten eller må på toalettet er det verst, har hatt det lenge, noen ganger vondt, det er helt normalt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...