Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hvordan forebygge strekkmerker og åreknuter under et svangerskap??? Jeg bare lurer... Foreløpig har jeg klart meg bra, men vil jo ikke ødelegge dagen din på stranda - så best å være føre var!!!
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Det kan du ikke forebygge, det styres av hormoner.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Mente også at dette var styrt av hormoner, men siden Yppert her snakker om forfall så kanskje det var en kur for å unngå dette... Eller burde vi bare latt være å få barn for å se deilige ut på stranda kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Spis mindre fettholdig junkfood, ingen sukker, sjokkolade, bare ren mat uten tilsetning av kunstige søtningsstoffer. Forebygginga sin del.. hold deg unna P-piller, P-plaste, P-sprøyte og hormonspiral.... Askepått har jo fått kallenavnet junkfoodekspressen og propp i seg mest mulig aspartam, piller og vaksiner som det er overhodet mulig å stappe inn på!!! Ikke rart dama ser ut som et markspist, overvektig monster som er en skam for kvinnerasen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå