dumme mamma Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hva synes dere om disse: Haig William Scott Brad Mattias Benjamin Jon Robert Mikhail Steffen Zhanna Sina
Mogop fikk augustgutt Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jon er fint, og Sina (som jentenavn, er også et arabisk guttenavn..) resten er navn som jeg har fordommer mot..... (skal ikke nevne hvilke fordommer, men jeg synes de er jålete på linje med Angelica osv)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Haig - Tja.. Har ikke hørt d før, gitt. Litt "brått" kanskje. William - Klassisk, rent og pent Scott - Ekkelt. Tenker på Scott Wallis i hotell cæsar xD Brad - Litt kult. Men kanskje litt wannabe Brad Pitt. Mattias - Elsker navnet. Mathias, Matthias, Matias, whatever- kjempefint:) Benjamin - Fint:) Jon - Littebitt gammeldags. Men fint hvis du får på et mellomnavn. Robert - Liker d ikke Mikhail - Kul stavemåte. Mikael er fint uansett. Steffen - Greit. Zh anna - ? Sina - ?
fleXibel Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Haig - likte ikke William - fint Scott - fint Brad - liker ikke Mattias - fint Benjamin - liker ikke Jon - fint Robert - liker ikke Mikhail - liker ikke Steffen - fint Zh anna - liker ikke Sina - fint skriver bare kort og enkelt
silhah og emilie Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Haig-spesiellt William-tenker bare prins men et pent navn Scott-wallace hehe pent navn Brad-alt for engelsk/amerikansk Mattias-penere med en t Benjamin-en av mine favoritter, er på lista mi:) Jon-liker det ikke noe særlig Robert-helt greit Mikhail-kjempe pent Steffen-helt greit Zh anna-spesiellt:) Sina-nyyydelig:)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 liker mattias og benjamin og. zhanna,
Gjest ->>- Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Haig er bare rart. Scott og Brad er småharry i USA, enda verre i Norge. Robert og Steffen synes jeg er forholdsvis lavklasse, men hver sin smak. Mikhail er nydelig - i Russland. Benjamin og Mattias er fine, men kanskje litt oppbrukte. William og Jon er pene og klassiske. Zhanna og Sina liker jeg ikke, førstnevnte høres også veldig unorsk ut.
LegallyBlond Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Haig - likte det ikke, hørtes ikke ut som noe navn William - et nydelig navn, minsten heter det =) Scott - greit Brad - ikke noe fint i norge, for amerikansk for min smak Mattias - veldig fint Benjamin- veldig fint Jon - veldig fint Robert - dårlige assosiasjoner til det navnet...Men er et greit nok navn Mikhail - for spesielt, kjipt å måtte stave navnet HVER gang man skal presentere seg Steffen - ok Zh anna - for sært Sina - veldig fint
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Haig- rart navn William- helt greit, men ikke noe jeg ville valgt Scott- næææ Brad- liker ikke Mattias- virker som mathias med trykk på feil bokstav Benjamin- kjempefint Jon- kjedelig Robert- fælt Mikhail- fælt Steffen- kjedelig Zh anna- merkelig og ikke pent Sina- ikke fint
Mammaen til E.S. Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Liker: William Scott Mattias Steffen, eller Stefan er enda bedre. Sina er fint. Og hva med Sanna i steden for Zhanna?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 William er det fineste navnet jeg vet:) Derfor heter gutten min det:) Ellers syns jeg Mattias og Benjamin er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå