Anquor Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 skreiv eit innlegg i går om at eg var dårleg og der var lite liv i magen, så vi bestemte oss til slutt å ta ferda til sjukehuset for ein skjekk, vi blei godt mottatt og dei var veldig hyggelege, blei fyst lagt til registrering med sånn EKG? for å registrere bevegelse,hjertelyd og evnt. kynnarar/rier, var lite liv på snuppa,men hjertelyden var fin, men legen blei sendt opp og ho skulle ta ein UL for å skjekke kvifor ho ikkje ville gi liv frå seg... Ho var veldig hyggelig og eg følte eg fekk den mest grundige UL undersøkelsen eg har hatt i heile sv.skapet... ho skjekka alt frå topp til tå på likje jenta vår og kunne ikkje sei anna enn at alt såg veldig bra ut..... ho var litt mindre enn gjennomsnittet, men forsyning frå morkaka var normal og det var gjennomstrøyminga i navlestrengen også, så ho meinte det var fordi eg og sambo er "så små" at lillegull heller ikkje er så stor noko som igjen var bra for ho kunne ikkje sjå føre seg at eg kunne klare å presse ut ein 4kg's unge ellers så var hodet festa, og det kunne vere derfor ho var rolegare enn vanleg, og ho låg med sin rygg mot min rygg så ho hadde litt mindre plass å boltre seg på... Det var garantert ei jente og ho viste og tydeleg kjønnsleppene... så eg får berre leve med det at vesla har det bra! og forhåpentligvis så tek akiviteten seg opp igjen når ho skiftar litt stilling
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 åå det var godt og høre at alt var i orden!!!! er så fint at sykehusene er så snille mot oss og tar i mot oss syns jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå