Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hi.. har ammet snuppa til hun ble 8 mnd og fikk da tran eller dråper.. nå er det helt slutt på amminga. hun trenger ikke tran eller dråper når hun får mme ikke sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, er ikke noe slikt tillegg i mme så vidt jeg vet. Men tran anbefaler man jo å ta hele livet pga at det er så mange gode stoffer man bør få i seg. Er ikke sikker hvor lenge man gir d-dråper.

Skrevet

i mme så er alt som småtten trenger, så da trenger du ikke gi d-vitamin eller tran i tillegg...er iallefall det jeg har lært og lista over ting som er i mme står på boksen :-)

Skrevet

jeg har gitt mme hele tida og fikk beskjed om å gi tran i tillegg fra hun var 6 uker...

Skrevet

Fikk også beskjed å gi småtten tran fra 6 uker selv om han ble ammet...

Skrevet

jeg fullammer og gir d-dråper, tar omega 3 selv og snuppa trenger da ikke få det som tran ettersom hun får det via morsmelken. dette er info jeg fikk fra HS

I Nan sin morsmelkerstatning er det d-vitaminer, så da trenger ikke småtten få det i tillegg. Står bakpå pakken. Omega3 er jeg mer usikker på. Men det står på pakken at det også er fiskeolje i den, så da er vel omega3 også dekket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...