anni654 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei, burde man vaske nye dyner, og trekk til en ny madrass?
gadiana- 1 dag på overtid Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 hei, j vet ikke helt, men de er ikke brukt og j har ikke vasket mine, d går sikkert bra begge deler:)
Mamman til Georg :) Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Det kan være lurt å vaske det Kan være igjen litt rusk og rask på det fra produksjonen osv.... Jeg har i hvert fall vasket og luftet dyna, og kommer til å vaske trekket til madrassen også
Pickle Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vasker dyna, men ikke trekket til madrassen. Oppå madrassen ligger tisselaken, overmadrass (som er vasket;-)) og laken, så jeg tror ikke det er så nødvendig. Har bare luftet den litt.
Rille Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Hei, tror ikke du behøver å vaske dyna, heller ikke trekket til ny madrass. Men jeg ville luftet den godt, det er nokså mye avgassing, spesielt fra madrass som er ny. Madrass og dyne skal likevel kles med dynetrekk/laken. Disse regner jeg med er vasket opp (høres ut som du er typen til det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå