yasmina Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 naar pleier dere aa faa mensen ? Hvor mange dager etter dere tok siste pille ?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 tror det var på den 2 eller 3 sukker pilla.. om jeg ikke husker feil...var nok den 3..
SaftSuse *Overtid* Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Mener jeg fikk den på den 3 sukkerpilla...
yasmina Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Hmm, det pleide jeg ogsaa foer da jeg tok et annet merke..... begynte paa yasmin naa og ingen mens.Blir jo rent nervoes................ Er 3 dagen i dag og var sikker paa den skulle komme i dag, men faar vente en dag eller to til foer nervoesiteten virkelig setter inn.....
proxi Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 jeg tar min siste pille på onsdag, da kommer mensen søndagsnatta/mandagsmorgen. Dette skjer hver gang så tror ikke du trenger bekymre deg riktig ennå
yasmina Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 Proxi Kan jeg bare spoerre deg, har det vaert slik hvis du har tatt andre merker ogsaa eller kun med Yasmin ? Er ikke nervoes enda, men lurer jo litt alikevel.....
Askepott 3 barnsmor Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Jeg får alltid mensen etter den 4 hvite pillen er tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå