Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut på en liten gåtur med snuppa i vogna=)

Så kommer en venninne etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle egentlig mala om det ikke regna.. Hvis det regna i natt og opphold nå så skulle vi jobba med verandaen.. MEN det bøtter jo ned..

Nå sover junior, har ikke planlagt hva vi skal gjøre når han våkner!

Skrevet

nå sover prinsessa OG sambo, er så dritt lei av at han bare ligger på sofaen og sover hele tiden:s

tror jeg skal fortsette litt påmaleriet mitt som jeg aldrig blir fornøyd med:p

senere skal jeg gå tur med prisnessa som jeg gjør hver dag:)

Skrevet

vi skal se på en leilighet...ellers ikke planlagt noe..blir vel kanskje en liten gå tur på spiralen tenker jeg :)

Skrevet

hei!! :)

vi skal grille med svigers. gleder meg veldig. svigerfar lager den beste grillmaten!! :) NAM!!

Skrevet

rydde og ta en gigantisk oppvask.grøss blir sprø av å ikke ha oppvaskmaskin snart.

så når gubben kommer fra arbeud blir det vel take away middag...:)

Skrevet

Jeg og gubben skal i huset vårt å jobbe, få opp litt tapet=) Besto skal passe gutten vår=)

Skrevet

Jeg skal på jobb :(( seinvakt.

Skrevet

Lille snuppa skal sove ferdig luren, og så skal vi i familiebursdag til oldemora hennes på pappaens side. Blir sikkert koselig, med alle unga(5 inklusiv snuppa, alle 5 år eller yngre) og full fart:-)

Skrevet

Har du begynt å jobbe igjen? 28 dager så skal jeg begynne igjen å. Gruer meg...

Skrevet

Har vasket badene og ikveld får vi et vennepar på middag så skal lage istand litt mat snart :-)

Skrevet

Jeg skal sove litt til (vært på nattevakt)

Så skal jeg ta en lang dusj også begynne å lage middag så den er klar til jenta mi kommer hjem. Savner henne noe vanvittig nå! Hun var vært en uke på ferie med pappaen sin. Så litt utpå kvelden kommer samboer hjem fra bryllup i Alta.

Skrevet

Vi får snart besøk av en som jobber sammen sambo.(han og familien)

Vi skal grille..

Blir koslig!

Skrevet

mannen jobber litt på taket.. ikke så mye som jeg hadde håpet da.. han er såååå treg...... aaah....

jeg holder på å vaske klær og rydde og vaske hus..

kom hjem fra ferie seint i går kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...