Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er så full av vann at jeg har lyst å grine. Uke 36+0 nå. Jeg har ingen sko som passer lenger. Armene og hendene mine konstant prikker. Det gjør vondt å gå- Hva skal jeg gjøre? Jeg har ingen andre symptomer på svangerskapsforgiftning, så det er ikke det. Føler meg veldig sliten og oppgitt....
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Signerer denne, sliter også med mye vann og skulle ønske det var en mirakelkur mot det. Prøver å sitte med bena høyt, og drikker mye vann. Har også kjøpt peppermyntegele på BodyShop, men den døyver bare kortvarig.
Nicoline3 Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Ditto her også, har brukt en gele fra decleor som heter circulagel som kjøler og setter fart på omløpet, men må brukes hver 3 time for full effekt. Er 36+1 så jeg vet akkurat hvordan du har det. Gått opp 4 kilo på en uke i bare vann.....LEI
adlei Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 er i uke 37 snart og de siste dagene er beina mine blitt helt enorm.... har hatt vann i kroppen ganske lenge nå men så enormt som det er nå har jeg bare lyst til å grine...kan verken gå med sokker eller sko.... og har i tillegg fått betennelse i håndleddet på grunn av vannet.. uhu... et lite tips til dere andre: en får kjøpt sokker på helsekostbutikk mot dette.... hvor mye det hjelper vet jeg ikke, men har hørt mye bra. jeg selv har ikke prøvd. får helt klausen av tanke på å gå med sokker langt opp på leggene i denne varmen...
Solskinnsjenta Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Sliter med det samme. Er 36+2 og så full av vann, det er rart det ikke skvulper når jeg går... Håper dere alle sammen går med støttestrømper - det er kjempeviktig. Merker utrolig forskjell med og uten! Ellers er det nok bare å drikke MASSE vann , sitte med beina høyt, også om natten. Legg gjerne gjestedyna under fotenden av overmadrassen. Beveg beina når du kan slik at blodomløpet holdes i gang. Få mann/samboer til å stryke lett oppover beina. Skal ikke gjøres så hardt at du presser vannet oppover, og heller ikke gjøre vondt. Bare stryke lett over en god periode. Grønn te virker vanndrivende, samme gjør grønne druer. Husk det er faktisk ikke så lenge igjen Bare en uke til vi er fødeklare, og bare 4 uker til termin!
ninen Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Signerer jeg også! Skikkelig vondt i føttene! Er 34+6. Føler at varmen gjør d verre så håper på litt kaldere tider :-) Orker ikke ha på støttestrømper i varmen, men vet d hjelper. Skal kjøpe grønne druer i morra:-) Er glad for alle tips! God bedring alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå