Gå til innhold

Synes liksom mangen har blitt mindre...........?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 19+0 i dag og fikk tidlig magen denne gangen. Men, nå synes jeg magen har blitt mindre når jeg ser meg i speilet, dvs mindre enn i forrige uke liksom!! Flere som har hatt det slik??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener MAGEN altså! Typisk at det skulle bli feil i overskriften :0)

Skrevet

Jeg har det sånn også, er 14 + noe nå. Men jeg kjenner jeg også er mindre oppblåst i magen og kropp så det er sikkert det som holder på å gjevne seg ut. Så jeg er egentlig glad for det, får nå ser man mer gravid ut og ikke at man er storspiser :-)

Skrevet

Jeg synes også det, men sambo "forsikrer" meg om at det ikke er tilfelle.

Synes magen krympet siden 14 dager siden, men tror det er fordi jeg fort fikk mage, og det nå har jevnet seg litt:)

Skrevet

Jeg har liksom ikke vokst noe siden jeg fikk mage. Har hatt mage siden i uke 12. Er 19+4 nå og magen står liksom i ro. Nå ser jeg bare gravid ut og ikke småfeit som tidligere. Vekta går opp, så noe er i allefall i bevegelse.

Skrevet

Jeg tror kanskje andre kan se endringene bedre enn oss selv. Man legger nok veldig merke til det i begynnelsen, men etterhvert blir det kanskje vanskeligere å se, helt til man en dag ser seg i speilet og innser at man er mer eller mindre på størrelse med en hval :P Leste et innlegg om en som hadde hatt det akkurat sånn - hun synes liksom ikke magen vokste noe mer, før hun plutselig en dag innså at den kanskje vokste litt likevel(så et bilde av seg selv og innså hvor stor hun faktisk var blitt) :) Vi tar magebilder en gang i uken (samme dag hver uke), så om jeg føler at magen ikke endrer seg kan jeg titte på dem og sammenligne, så ser jeg det kanskje likevel. Er et lite tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...