Gå til innhold

Hvilken vogn anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

venter mitt 5 barn i februar og må ha ny vogn!

Temmelig utslitt den jeg har etter 4 barn, men den har vært veldig sterk!

Det var ei Brio kombivogn 1995 modell, og på den tiden har jo vognene forandret seg mye!

Er også litt usikker på om jeg bør ha tvillingvogn eller om det greier seg med vanlig søskensete oppå vogna?

Det blir 2 år og 4 mnd mellom dei to minste!

Noen som har egne erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alt går etter planen, skal vi også ha 2år og 4mnder mellom våre.. Jeg skal ha søskenvogn.. Storesøster kommer sikkert fortsatt til å skulle ha en dupp på dagtid og både når vi sakl hente/levere i barnehagen og gå tur så blir små bein slitne..

I tillegg har vi en emmaljunga duo edge 2006 som jeg bare forguder.. Gleder meg til å ta i bruk bagvogna der igjen..

Også har vi en TFK joggster twist som kan brukes enten med softbag eller som sportsvogn til storesøster hvis det bare er hun som skal ut..

Ulempa er at det tar så himla mye plass å få oppbevart vognene!

Skrevet

Jeg sitter her å skal velge søsken vogn selv.. her blir det ca 19 mnd imellom.

Jeg har hatt en emmaljunga duo sport edge vogn til han lille.. den er kjempe fin.. men tung å få i bilen..

Nå vet jeg at jeg må ha en dobbel vogn som er lett. Og har sett på dem som er lette og kan ha full liggestilling( siden jeg må ha lill ei softbag. og at den ikke tar så stor plass da jeg klapper den sammen..

Babyshop har en veldig fin og til en rimelig pris

Barnevogn huset har en også

Og GT safari dobbel.. den er jo kjempe fin, men koster en del ekstra.

Jeg så på Phil teeds vogna, den har jo søsken sete.. glad jeg dro i buttiken å prøvde den.. lille gutt var så lang at han ikke fikk plass i den vognen, da kalesjen skulle trekkes over..

Mye man må tenke på da man skal kjeøpe vogn/søskenvogn..

største skal jo evt sitte komfortabelt også

Skrevet

Jeg vurderer sterkt TFK twist twin i søskenvogn.. Glemte å si det.. Den er veldig ålreit, går gjennom vanlig breie dører, har separate regulerbare rygger og er god å kjøre..

Håper nabodama skal selge sin akkurat i det vi trenger ;o) hehe (Hun har snakka om det, altså, så jeg driver ikke og fabulerer om å "stjele" vogna hennes..hehe)

Skrevet

Hei igjen og takk for tipsene! :-)

Skrevet

hadde ikke søskenvogn jeg til mine:o) 2 år og 3 mndr mellom...gikk helt fint uten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...