Gå til innhold

Babycall med 2 sendere og 1 mottaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Noen som ev. har en å anbefale?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn at du kan sette en babyunit på hvert av barneromma, og få inn begge på en foreldreunit?

Vi har SuperNova plus eller hva den nå heter.. Den "gamle" uten gradestokk.. Der kan man jo stille inn på forskjellige kanaler, og hvis både vi og naboen har på kanal 7, så får vi inn både vår unge og naboens unge på foreldreuniten..

På den måten kan du vel kjøpe to sett med babycall (evt. høre med levrandøren om det går an å kjøpe til en babyunit ekstra) og stille de på samme kanale og få inn begge på foreldreuniten..

Hvis jeg forsto deg rett, da..

Skrevet

Ja, det er akkurat sånn jeg mente!:o)

Jeg får jo nr. 2 i september og det er 1 år mellom barna, så de kommer jo til å sove på dagen begge to en god stund fremover, hadde vært kjekkt å slippe ha 2 forskjellige sett til de!

Skrevet

Hvordan babycall ahr du fra før av da? en sånn du kan velge kanal på?

I så fall ville jeg tatt kontakt med produsenten og hørt om det gikk an å kjøpe en sender til.. Det ville jo ikke vært unaturlig, for det finnes sikkert de som enten ødelegger eller mister "bare" sender eller bare mottaker, altså som ikke trenger nytt sett..

Skrevet

Jeg har en philips uten mulighet å velge kanal, tar ofte inn naboens barn ufrivillig, skikkelig annoying. Så vi hadde jo tenkt å kjøpe inn en ny uansett da!

Men det var en god ide å kontakt produsenter å høre om å få kjøpt en ekstra enhet! :o)

Skrevet

Dette har jeg å lurt på, fordi jeg mente at det er mange som har flere små som man trenger å lytte til

Da jeg var på babyshop, sa dem til meg at jeg måtte kjøpe 2 set og evt få tak i dem med kanal ins.

Jeg håper så at jeg finner dette og at det kan brukes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...