Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hun er strålende blid på natta, men når dagen starter blir hun sutrete og det går etterhvert over i mye gråt. Hun vil ikke ha mat, ikke sove.. Jeg går og bærer henne til hun sovner, da går det greit. Men jeg er så redd for hva det kan være. Tror ikke det er noe med ørene ihvertfall, virker ikke som hun har vondt. Hun gnir seg en del i øynene også, men kan ikke se at det er noe der.. Hun har heller ikke feber. Hun er 3 1/2 mnd og får både mm og mme. Håper noen kan svare meg... Hilsen hysterisk 1 gangs mamma
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 hun har ikke luft i magen da? evnt kanskje hun er særdeles selskapssyk? prøv¨å høre forskjell på gråten hennes.. er det bare sutring, eller er det gråt som i at det høres ut som hun har vondt? sutregråting er ikke farlig, iallefall.. de fleste små prøver ut foreldrene sine litt, etterhvert som de oppdager at de kan oppnå ting ved å gråte.. er du i tvil, stikk en tur innom helsestasjonen da vel. de er jo der for å hjelpe oss småhysteriske mødre:)
mams i april Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 vi fant ut av vår jente ( 11uker)ble veldig grinete fordi hun sov seg i søvn i armene, og ikke ble lagt ned i tide. Hun var overtrøtt. Dvs. hun protesterer fortsatt når hun blir lagt ned, men roer seg fortere og sovner. No går det 2-3 timer mellom hver gang hun får en dupp. Vi må stort sett trille henne i vogna for at hun skal sovne, men bare noen hundre meter. Er mye mer tilfreds no. At hun gnir seg i øynene kan tyde på at hun er trøtt.Du sier at din ikke vil spise heller, så vet ikke om dette hadde noe med saken å gjøre.. Men ville ihvertfall si hva jeg har opplevd. kanskje greit med en helsesjekk/snakke med helsesøster om hun spiser lite. Jeg vet at mange babyer med skeiv/stram nakkemuskulatur er generellt utilfreds, men du har jo ikke merket smerter/ubehag så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå