Gå til innhold

Mulig å kjenne tegn på graviditet bare 4 dager etter befrukting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutta med pilla for to uker siden på fredag, fikk mensen som vanlig mandagen etter. Begynte med eggløsningstest torsdag denne uka, og har ikke fått positivt svar enda (mulig det går an å skimte en strek svakt, svakt, men stod det ikke telte om det var svakt). Så leste jeg et sted at man kan ha eggløsning rett etter pilleslutt..så begynte jeg å tenke, kanskje jeg allerede har hatt det, før jeg fikk testa?

Hadde sex onsdag denne uka, og i går. I går kveld, og nå så kjenner jeg en litt underlig følelse nederst i magen..små murringer, ikke vondt altså, men små murringer (altså mini-mini-"vondt"). Men kan jo være psykisk, eller pga hormonforandringer ved pilleslutt..hmm..eller har noen andre kjent sånn bare få dager etter sex? (og har vært gravide da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tenker veldig mye på graviditeten osv, så kan det nok være ganske psykisk.

Men alt er jo mulig.. Lykke til hertfall=)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Vet du, e kjente det rett etter e hadde blitt befrukta med andre mann (et par dager etter),da var det ca 14dager til e skulle ha mens. Sto i dusjen og fikk sånn gravid følelse. Kjente det i magen små mensmurringer.Og da visste e det-visste da oxo at e kom til å få ei jente. Så stoler på magefølelsen her i gården ja=) Kan godt være at du er på vei. Mange som gjør det,e kjenner oxo når e har eggeløsning f.eks. Så tror det er mulig=)

Skrevet

Takk for det! Krysser fingra;) Veit nemlig at jeg bomme på eggløsning med første mann..dvs det ga ikke utslag på noen eggløsningstest, men hadde sex en noen dager før jeg begynte med testene.. Men kan selvfølgelig være at det er psykisk..eller noe annet! Men har kun kjent dette to ganger før, da jeg var gravid, og da jeg gikk på cerazette

Skrevet

Ja det er fullt mulig!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...