Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 HahahHA! Endelig 5 min på pcèn med en te-kopp o fred og ro! Det regner i dag..(ja nå koser mor seg uten hetetokter!) , naboguttene er nede i stuen og ser film med mannen til sønnen min..de har også latt Emilie få plass foran Tvèn..med litt harry Potter og Ildbegeret, et par poser chips og valpen i søvn..kan mor SLAPPE AV! Fy søren så deilig.. får nyte det så lenge det varer. Hører kravla på han til mannen min,han hater engelske filmer :/ men gutta vil se Emilie bare koser seg hun..
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2007 Ler så jeg griner!! "Mannen til sønnen min" LOL mente..sønnen til mannen min hehe *rødme*
Ein T Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 hørtes herlig ut. nyt d :) ser for meg når jeg kan få gleden av å nyte det. er som regel mest alene. mann som jobber på sjøen og ingen barn fra før. så her er litt støy et savn til tider hihi.... men tida mi kommer nok den og. er veldig lag sjuk av meg så jeg ringer ned venninnene mine om vi ikke skal finne på noe...
temi & keli Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Så herlig! (Godt det ikke var mannen til sønnen din ) Kos deg masse!!
temi & keli Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Hvor gammel er Emilie forresten? Har en Tilde Emilie, jeg ) Hun er 20mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå