Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi har akkurat kjøpt en teutonia sprit (3-hjuls) med softbag. Kjøpte for 5700 NOK inkl stelleveske i Sverige. Noen som kan fortelle meg om jeg har gjort noe lurt eller dumt? Erfaringer med denne? Hadde egentlig bestemt meg for en 4-hjuling siden de er litt mer stabile, men da jeg prøvde dem i butikken ble jeg overasket over hvor mye lettere 3-hjulingen var å styre, så da ble det den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjøpt denne vogna, men med hardbagen istedet, og er kjempefornøyd!!!

 

Jeg betalte 5000 for vogna og 1800 for hardbagen, så 5700 inkl. softbag og stelleveske er god pris :)

 

Gleder megtil å ta den i bruk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...