@nne p@ l@nne Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Er i uke 34 (i morgen) og det er vel litt vel tidlig eller? Har hatt vonder hele uken som har kommet å gått med jamne mellomrom, mest om natten (skikkelig vonder, og ikke bare mens murringer) Noen som har litt samme erfaring?
VinterSol+2 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hei. mine maserier begynte ca to-to og en halv uke før fødsel, fødte 6 dager før termin. maseriene mine var vonde, så vonde at jeg måtte puste og gå meg gjennom de, og kom med 6-10minutters mellomrom, i bolker på 2-7 timer av gangen. men det er litt forskjell på folk... jeg fikk 3cm åpning av maseriene mine, mens ei annen her inne ikke fikk åpning, bare modning, for maseriene var ikke sterke nok til ¨å gå over i rier, og hun måtte på modningspille.. dersom du er usikker, få en sjekk ang modning på sykehuset. så lenge du er over uke 34 vil de ikke egentlig stoppe en evnt fødsel, men de kan ta en str-estimering via UL, og se om det er lurt å evnt gjøre noe for å forsinke!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 her begynte det tre uker før termin og er nå 9dager over:(har hatt ganske vonde også,så det er rart det går så lang tid før det åpner seg og modnest,går visst bare treigt med meg ja,får ikke håpe det har noe å si i forhold til fødselen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå