Alba44 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Koser meg masse hjemme med lillegutt om dagen :-D Vi har endelig fått han hjem fra sykehuset, og han legger på seg og trives som bare det! Han er i dag 1 mnd. (!!) og ennå er det noen uker til termin. Det går i klesvask, mating, stell, rydding osv. og selv om jeg merker veldig godt på kroppen at jeg får for lite søvn, så oversvømmes jeg stadig av en veldig takknemlighet for hva jeg opplever. Mammadrømmen er realisert i en alder av 33 år og jeg kunne ikke hatt det bedre! Må fortsatt stikke innom her for å se hvordan det står til med dere ) Prøvere: gi ALDRI opp drømmen!!! Dagen deres kommer! Rugere: fortsatt masse lykke til i svangerskapet! Masse glede venter dere! Klem.
melkekua™ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Så godt å høre at det går bra med dere ;o) Jeg kjenner igjen den perioden med lite søvn, bare vær flink til å bruke de stundene midt på dagen når han sover, slik at du får hvilt deg litt. Bedre at du får hvilt deg enn at vasken blir tatt!!! Idag er jeg 9+4 og kvalmen kommer og går. Idag har jeg en fin dag....foreløpig, kvalmen kan komme når som helst...hehe...skal ikke klage fordi jeg elsker å gå gravid nå. Magen har poppet frem allerede, så tidlig det skjer med barn nummer 2. Stooor klem til deg og go'gutten ))))
Alba44 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Hei emblamamma!! Så koselig å "se" deg igjen )) Åå, jeg er så glad på dine vegne for at det endelig klaffet for dere igjen!!! Du vil sikkert også si at hvert sekund av ventetiden var verdt det når du endelig får barnet ditt i armene )) I 10.uke allerede ja :-D Gleder meg til å følge deg videre! Takk for godt tips ang. hviling og klesvask! Mannen min har permisjon nå, men når han skal tilbake på jobb så må jeg nok være flinkere til å hvile i ledige stunder. Men: ofte klarer jeg ikke la være å studere og nyte gullet mitt, og det kan gå utover soving ;o) Kos deg med magen & Embla!!! Varme klemmer,
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Hei Alba! Så fint å høre at alt går så bra! Det gikk jo så fort alt sammen:) Bra at du koser deg hjemme med gutten din, kan ikke vente til jeg får oppleve det samme! Er over halvveis nå, og magen begynner å bli ganske stor synes jeg, kjenner masse liv hver dag og det er veldig rart å tenke på at det vokser en liten gutt inne i magen min:) Lykke til videre, kos deg masse med lillegutt! Stor klem fra meg:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Oj...Har ikke fått med meg at du har fått gutten din jeg, så: GRATULERER SÅ MYE=oD Bedre sent en aldri ikke sant... Og gratulerer så mye med 1 mnd..=oD Gleder meg til min kommer, Skjønt ennå 8-9 mnd til igjen..hehe Masse klemmer
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Hei Alba! Alltid kjekt å høre oppdateringer Så bra at dere har fått lillegutt hjem, og at alt går bra Her bor lille Leah fortsatt inni magen min, men jeg håper hun finner veien ut snart...begynner å bli lei av ventetiden nå...men men...verdens beste gave vil snart bli gitt oss, så skal vel klare å grave frem litt tålmodighet til Kose dere masse, og fortsatt god sommer! Klem
Alba44 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2007 Hei Lunajenta! Tenk at du er over halvveis :-D Så gøy at du også skal bli guttemamma :-D :-D Ukene kommer til å gå fort nå. Kjempekos at du kjenner så mye liv! Lillegutt var veldig rolig i magen min, så selv om jeg kjente han jevnlig så gjorde han meg ofte bekymret.. Masse lykke til videre med svangerskapet!! Klem,
Alba44 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk for det!!! )) Jeg har ikke fått med meg at du er gravid, jeg :-D Så gøy!!! GRATULERER så masse!!! Klaffet det med en gang? Klem,
Alba44 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2007 Hei PrincessEleanor! Veldig spennende dager du nå møter... Leah kan jo komme når som helst nå :-D Åå, skjønner veldig godt at du begynner å bli utålmodig.. Men som du sier: verdens beste gave venter, så da spiller det ingen rolle noen dager/ uker til eller fra. Nyt gravidmagen så lenge! Fortsatt god sommer til deg også :-)) Klem,
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Gratulerer med gutten! kose deg kjempe masse! =) Min gutt er allerede 6 mnd! ( angelina med gutt 020207 kalte jeg meg.. ) husker deg fra jeg var her inne! =)
Alba44 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk!! Husker deg også ;o)) Gutten din er allerede 6 mnd.!!! Oi oi...som tiden går.. Er du på dib? Har såvidt vært innom der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå