Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Finnes det? Noen som ev. har en å anbefale? )
En liten mamma Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vet ikke altså, men en hører jo om folk som får inn naboens barn på babycallen sin. Så da slår det meg at om du har to babycaller av samme merke og setter de på samme kanal, så skulle vel begge slå inn på samme sender? Men dette må selvfølgelig sjekkes nærmere!
jippii Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Ja! Vi har Doro sin. Den har 1 sender og 2 mottakere, men du kan bruke en av de to mottakerne som sender. Altså: 2 sendere og 1 mottaker. Senderen som er med, står "fast", altså, du er avhengig av strøm hele tiden for å ha den på (står med stikkontakt i veggen). De to mottakerne (oppladbare) som er med, kan brukes som walkie-talkie (hvoran det nå staves..hehe)..du kan ha en åpen hele tiden, som du legger i senga...altså den sender lyd når beibien lager lyd. Setter du disse tre enhetene på samme kanal får du inn lyd fra begge senderne. (som nevnt over her, kan du også kjøpe to sett av samme merke og sette de på samm kanal)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2007 Takk! Når du bruker den som walkie-talkie, står den da og sender hele tiden eller kun når den registrerer lyd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå