miss*tupsi Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Var å kikka litt på vogner i går..syntes vognene fra emmaljunga er fine..men er de litt tunge?virka slik i butikken..men kanskje annerledes når de ikke står så tett.. Ellers syntes vi at den basson roma 07 (tror jeg den heter...) er veldig fin, den virket litt lettere å håndtere, dessuten var den nesten 2000kr billigere... Noen som har erfaring med den? Er d slik at man kan gjøre de om til sitte-vogner når barnet blir større? Hva er liksom forskjellen på kombi og duo? hm...mye spørsmål dette...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Jeg aner ikke..lurer på det samme selv.. men mitt inntrykk var omvendt av ditt, jeg synes den basson-vogna var veldig svær, og virket litt uhåndterlig...Hadde i utgangspunktet tenkt oss en sånn, men ble plutselig veldig i tvil. Trenger man en så diger vogn, eller holder det med noe litt mer nett? Har sett på emmajunga smart duo, og den falt litt mer i smak hos meg.. Men jeg aner jo ikke :/ Skakke værra lett!
miss*tupsi Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 hehe,ja..det er jo bra vi har forskjellig smak og meninger:) jeg kjenner noen som har en sånn basson roma, og de er veldig fornøyd med den hvertfall.. får en januar baby, så den må jo være bra på vinterføre.. men jeg vet ikke..her jeg bor selger de emmaljunga på ett sted og basson på et annet..så begge stedene vil sikkert anbefale den vogna de selger..spurte ikke noe om de i går da..bare kikka og drømte meg bort;)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Sambo synes basson var tøff fordi den var så stor - litt matcho mente han, mens jeg bekymrer meg for plassmangel (vi må ha den stående inne i leiligheten) og plass i bilen Skal ikke være lett. var noen som nevnte at årets modeller kommer på tilbud mot slutten av året, fordi de da gjør klart for å ta inn nye.. Men da er det jo greit å ha bestemt seg for en vogn man "holder øynene åpne for.." Føler jeg aldri vil klare å bestemme meg..
Mamma til snart 4 Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 vi har nettopp kjøpt emmaljunga edge duo vogn. . kjempe fornøyd;)
miss*tupsi Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2007 samme her...har jo veldig god til da, så får kanskje bare tenke på saken å følge med om d evt blir noe salg ja:)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 vi kjøpte basson roma 06 mod vi da. har ikke fått brukt den enda da:):) er visst en veldig god og solid vogn til en ok penge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå