Gå til innhold

svigerfaren min ble operert i natt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har stått på venteliste for å få ny nyre og bukspyttkjertel. Dette er vansklig siden han må han bukspyttkjertel og må det komme fra en død donor. Han er i det siste blitt dårligere og ville antageligvis ikke levd så mye lenger enn 5 år fikk jeg vite i går. Men så kom nyheten, han må forte seg hjem fra hytta, han har fått ny nyre og bukspyttkjertel. Også 07.07.07 sprø dato :) Vi er helt i lykkerus. Det var hans høyeste ønske å bli bra til lille gutt kommer. Må bare dele gleden :)

 

(singnerer med anonym med hynsyn til familien vår og til donor)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jobber på hjerteavdeling selv, så jeg har sett hvilken påkjenning det er for pasient og pårørende å vente på donororgan. Ønsker dere lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...