Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Han har stått på venteliste for å få ny nyre og bukspyttkjertel. Dette er vansklig siden han må han bukspyttkjertel og må det komme fra en død donor. Han er i det siste blitt dårligere og ville antageligvis ikke levd så mye lenger enn 5 år fikk jeg vite i går. Men så kom nyheten, han må forte seg hjem fra hytta, han har fått ny nyre og bukspyttkjertel. Også 07.07.07 sprø dato Vi er helt i lykkerus. Det var hans høyeste ønske å bli bra til lille gutt kommer. Må bare dele gleden (singnerer med anonym med hynsyn til familien vår og til donor)
prins 07, prins 10 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Så bra! Jobber på hjerteavdeling selv, så jeg har sett hvilken påkjenning det er for pasient og pårørende å vente på donororgan. Ønsker dere lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå