Klar for en liten en =) Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 håper det klaffer snart.. er virkelig klar for å bli gravid nå!!
Lillegull og spiren Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 ja skjønner hvordan du har det,,,jeg er også såååååå klar nå,har el til uken,så da er det bare å håpe.
Klar for en liten en =) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 jeg har vel EL neste uke!!! så håper jeg klarer det da!! Vi sier det.. at vi klarer det begge to!! =D At vi begge får April barn!!
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja, jeg også!!! Har så lyst å få en positiv test og gråte av glede og ringe samboeren og fortelle det, høre at han blir glad. Så lage plass på rommet til babyting og for ikke snakke om å dra på IKEA og klesbutikker og se på de søte, små, komfortable antrekene! Den deilige følelsen det må være å ha barnet til samboeren i magen også... Jeg er SÅÅÅ klar!!!
Klar for en liten en =) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 vi må alle klare det.. er så lei av negative tester!!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå