Gå til innhold

Til dere som vil amme hele tiden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ikke har nok melk om kvelden...

Min baby er 11 uker har sovet rundt i 3 uker nå, noen ganger fra 22:30-8:30 eller "bare" fra 00:30-07:30 . jeg begyndte å merke at jeg hadde forlite melk om kvelden, og formye på dagen natten.. så nå står jeg opp 3-4 timer etter siste måltidet hennes, og pumper meg, ca 150ml dette gir jeg henne om kvelden i tillegg til hun får av meg.. så nå er hun kjempefornøyd, i dag sov hun til 9:15 la henne i 01:00 i går kveld..

ellers så får hun mat hver 3-4 time på dagtid.. har jeg formye så pumper jeg.. husk at jo mer du pumper til mer melk får du.. så har jeg formye igjen i kjøleskapet så fryser jeg melka.. greit å ha reserve.. har ikke lyst å begynne med mme så lenge jeg har nok, og vesla er førnøyd..

ny anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du finner noe som fungerer for dere! Jeg hadde også problemer med for lite melk på kveldene. Jeg klarte å øke ved å amme hver 3 time heller enn hver 4. Så nå er det melk i massevis, og jeg er veldig fornøyd med at prosjektet var vellykket!

Skrevet

Ja,sikkert ideelt dette..Men har nok ikkje overskudd til å sette meg i stua og pumpe midt på natta.. Greit når en har 1 eller 2 unger.men når en har 4 trenger en ei god nattssøvn for å ha overskudd til de andre barna er det ikkje like enkelt...Som alltid,kvar og en må gjere som det passer en best. Kjempeflott at du får dette til.. Her ammes det hele dagen,men bruker grøt som tillegg kveldstid. Ingen mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...