Gå til innhold

Å slite med å bli gravid.....................

AnitaTrymLucasFrida

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter at jeg var ferdigutdannet kastet jeg alt som hete prevangsjon jeg var vel nån å 20 år da. Vi prøvde det ene året etter det andre. etter to prøvde år uten å fått resultat gikk vi til legen å ble undersøkt. Sed prøve å jeg ble undersøkt under narkose om egglederne var slik som de skulle være. Fikk beskjed om at alt var slik som det skulle være. Etter et nytt år ble vi sent til Tromsø med hormon tab. de satte da inn sed celler uten at det virket.

I denne tiden måtte jeg gå til behandlig pga. Nakkeplager. Da var jeg så heldig å etterhvert havne oss en OSTOPAT. Han behandlet hele kroppen min og etter 4 eller 5 behandlinger var jeg gravid. Han fortalte meg at livmoren er en muskel som skal ned å "hente" sedceller. Han fortalte videre at livmoren min ikke fungerte slik som den skulle forde jeg hadde hatt så mye smerter.

Nå er det gått noen år å jeg har vært så heldig å fått 2 barn med 18 mnd. i mellom. Nå sitter jeg hær igjen å er gravid med nr.3.( kommer også med 18 mnd. i mellom)

Den erfaringen som jeg har gjort meg at det ikke bastandig går ant å vite om ting fungerer som det skal uten at man har gått til noen som kan fortelle om mekanikken fungerer som det skal.

Ps ikke gi opp håpet.

Å ta det hele mero.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...