Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at du har fått tak i Kari Utne?

Jeg har prøvd hver dag hele uka, før jeg bestilte time på legevakta, men ikke fått svar.. -så på torsdag ringte jeg hun venninna mi som går hos henne, og hun fortalte da at jordmora skulle ha ferie nå.. og at det var derfor jeg ikke fikk svar på telefonen..

Har jeg riktig nummer? 51 48 50 15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte Utne onsdag og la igjen beskjed på telefon svareren at jeg ønsket en time og om hun kunne ringe meg tilbake når hun fikk tid. Torsdag formiddag ringte hun, og jeg fikk time lørdag morgen. Dette fordi hun skulle ha en del pasienter lørdag for det var så mange som ville ha en sjekk før ferien. Jeg har det samme nr som deg, og i tillegg fant jeg mobil nr hennes også. Har ikke skrevet det ned, men det står under navnet hennes på nettet. Hun skulle ha ferie om to uker, sa hun. LYKKE TIL!!

Klem

Skrevet

Tusen takk ;o)

Jeg turte ikke legge igjen beskjed, jeg, siden det bare var sånn standardmelding på den telefonsvarerer.. Ville liksom ikke legge ut hele historien min i og med at jeg ikke visste om det var rett nummer..

Nå har jeg endelig fått gjennom henvisning herfra, så da får jeg nok komme til UL på Rogaland.. Krysser fingrene for at alt er bra, jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...