Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og datteren min på 10 sitter og sløver i stua nå, også hadde vi tenkt å dra på kino men ingen bra filmer å gå på før til uka...

Så vi får kose oss hjemme og eventuelt dra på besøk senere i dag:)

Må liksom finne på noe og da....redd for å kjede meg...

Mannen og sønn på 7 har reist på rally og blir borte resten av dagen.

Ellers skal jeg lage vafler i ettermiddag tenkte jeg:) - med jordbærsyltetøy og rømme:)

Ellers skulle jeg gjerne danset en sol-dans for å lokke sola frem med varme og brunfarge, men krysser fingre og tær om at den kommer til uka:)

Håper det er bra med dere som er fødeklare og dere som må vente en stund til sånn som meg...43 dager igjen....Ha en god søndag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her med en sur gubbe og en liten gutt på 18 mnd. Høygravid og bekkenløsning.

Jeg har fått barnevakt i dag, og venner skal møtes på kino i kveld.. gleder meg. Sambo har vært så gretten.. Og at det regner gjør det ikke noe bedre.

Skal bli godt å komme seg ut... sammen.. før lille kommer

Skrevet

Jeg har ingen barn ennaa, venter mitt foerste, saa jeg ligger og slapper av paa sofaen med litt god tv lastet ned fra nettet.. men etter det skal jeg ta meg selv i nakken, pakke sykehusbagen og gjoere andre ting i huset foer jeg gaar en tur. Samboer er ute og surfer..

Skrevet

Jeg ville gjerne tilbringt dagen ute i regnet,men her har det vert sol i 2 uker..er så dritt lei varmen og sola at når det først regner skal jeg sitte ute å kose meg..vil helst sitte inne men gutten min på 3.5 år elsker å være ute så da kan jeg ikke sitte inne,men nå skal vi snart dra på sjøen..kanskje det er litt vind der=)....

Skrevet

Vi skal kjøre eldste datter til Langedrag på rideleir idag, skal selv være over til imorgen. Vi gleder oss til en tur i fjellet og en dag fri fra jobben imorgen:-) 44 dager igjen og i fin form:)

Skrevet

I dag skal jeg ha kvalitetstid bare med meg, meg og meg! :D

..skal ta et tak med høvel og epilator (auau!),

skrubbe kroppen så huden blir lyserosa,

smøre med gode kremer fra topp til tå,

lakke negler og farge hår..

Med snart 30 ukers-mage, så antar jeg at dette kommer

til å ta LITT lenger tid enn før, så jeg har satt av noen timer, ja! :)

Prøver å fortelle meg selv at det er fordi jeg har fått så lange bein

under graviditeten at det er så himla langt ned til gulvet..!

Skrevet

her e det heldigvis blitt overskyet og kjøligere...

har akkurat vasket og støvsuget bilen innvendig,når typen blir ferdig med å ordne forsterkeren i bilen ska i kjøre bilen ned på gården å vaske den utvendig å..e så støvete ute...gosj....

Skrevet

lengter etter god vær!! hva er vitsen med 21 grader og regn...?? Jeg vil ha SOOOOL og varme, så kan jeg legge meg under parasollen i hagen som en strandet hval og vente på at riene skal komme ;)

men det ser ikke ut til at solen titter frem med det første, så da får jeg vel ta fatt på husvasken... hvertfall begynne og så får vi se hvor langt jeg kommer:)

Skrevet

Regn??? her er det strålende sol og 27grader!!!!! (bor i nord jeg)

Så jeg har tenkt å stelle litt i hagen i dag sammen med samboeren min :D å ellers bare kose oss resten av dagen i finværet :D

Gjest Ut på tur
Skrevet

I dag strikker jeg bleiebukser :)

Snart ferdig med nr 2, trenger mer garn før jeg kan få laget 1-2 til :)

Har 38 dager igjen og er ikke så veldig sprek så får ikke gjort så mye annet enn å sitte og hvile :)

Skrevet

Vi sløver inne..Har hatt litt besøk og har vært en tur på loftet for å se litt på babyutstyr. Tenkte jeg skulle sette over en vask med noe babyklær etterpå. Litt artig å begynne på igrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...