Ellen81 Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 endelig kan det se ut til at den lille melder sin ankomst. Er 8-10 min mellom riene nå, men hverken vannet eller slimproppen har gått ennå. Så det er nok ennå noen timer igjen... Men, nå slipper jeg å bli satt i gang i hvertfall... LYKKE! Ønsk meg lykke til Så får dere oppdatering senere... Forhåpentligvis kan jeg da fortelle om det ble gutt eller jente også Og for dere som gruer dere, det her er ikke så ille. Har hatt rier i ca 8 timer nå, og selv om de tar seg opp og røsker godt innimellom, så er det ikke så vondt som jeg trodde. Har i hvertfall ingen følelse av at døden er nært forestående
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Ønsker deg masse lykke til! Hvor mange dager over er du? Jeg kjenner ingenting...
Ellen81 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Er 13 laaanage dager over. Skal bli så godt å få den lille ut. Rart at de ikke har satt deg igang... 17 dager over er LENGE!! Ønsker deg lykke til og GLED DEG!! Det er verdt å vente på.. Dårlig trøst, men hva annet har man?
Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Skal få de til å sette meg igang i morgen, får nå vil vi SE HAM!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå