gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 er 12+1 i dag så nå hører jeg til her...endelig kommet lenger ut i svangerskapet jippi...håper vi kan få d kjekt her inne å dele erfaringer med hverandre..klem
Mamma til snart 4 Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 velkommen skal du være;) og lykke til med resten av svangerskapet;)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 ja velkommen, velkommen! håper alt går bra m deg! :-)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2007 ja d går bra me meg,har celleforandringer som gjør at jeg må inn på sykehuset hver 8 uke å ta nye prøver men ellers greit...sleit mye me kvalme men den forsvant etter at jeg slutta på gravid vitaminene..fikk for mye av d i kroppen så n er d bare trøtthet men d gjør ikke noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå