Gå til innhold

hei jenter,da flytter jeg over til dere :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12+1 i dag så nå hører jeg til her...endelig kommet lenger ut i svangerskapet :) jippi...håper vi kan få d kjekt her inne å dele erfaringer med hverandre..klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen skal du være;) og lykke til med resten av svangerskapet;)

Skrevet

tusen takk for d :)

Skrevet

ja velkommen, velkommen! håper alt går bra m deg! :-)

Skrevet

ja d går bra me meg,har celleforandringer som gjør at jeg må inn på sykehuset hver 8 uke å ta nye prøver men ellers greit...sleit mye me kvalme men den forsvant etter at jeg slutta på gravid vitaminene..fikk for mye av d i kroppen så n er d bare trøtthet men d gjør ikke noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...