Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la merke til nicket ditt i dag, og må bare få si det: så nydelige navn du har på ungene dine!

De navnene var virkelig fine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

tusen takk for det. veldig koselig å høre.

 

jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn.

 

Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd.

 

hva heter ditt/dine barn da?

Skrevet

hehe.. min datter som lagret dette innlegget. ho trykka visst endel ganger her ja.. heheehe

Skrevet

Hehe, ivrig datter ;)

 

Jeg sender deg en PM jeg, vil ikke legge ut navna på barna her, liker å være anonym her inne jeg.

Skrevet

Går ikke ann å sende PM til deg :(

Skrevet

hvordan ordner man en slik pm da katja?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...