Katja Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Jeg la merke til nicket ditt i dag, og må bare få si det: så nydelige navn du har på ungene dine! De navnene var virkelig fine.
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #18 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #19 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #20 Skrevet 8. juli 2007 tusen takk for det. veldig koselig å høre. jeg er veldig glad i sjeldne og spesielle navn. Siril Aurora heter vår datter på 2,8år og Tord Andreas heter vår sønn på 2mnd. hva heter ditt/dine barn da?
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 hehe.. min datter som lagret dette innlegget. ho trykka visst endel ganger her ja.. heheehe
Katja Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #22 Skrevet 8. juli 2007 Hehe, ivrig datter Jeg sender deg en PM jeg, vil ikke legge ut navna på barna her, liker å være anonym her inne jeg.
Siril&Tord sin mamma Skrevet 8. juli 2007 #24 Skrevet 8. juli 2007 hvordan ordner man en slik pm da katja?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå