sol og varme Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 hei jenter... i alle bekymringer som vedgår oss og graviditeten våres..så ville jeg bare ønske dere alle en riktig flott dag... her i sør har solen såvidt begynt å vise seg fram og jeg og jentene mine drar til dyreparken ha en fiiiiiiiiiiin dag, hilsen ei fra Grimstad
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Et tips er å dra til vestlandet... her har vi hatt sol og sommer i fleire veker no Varmt og godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå