Gå til innhold

Badebleier eller badebukse?? Hjelp meg litt da damer....:-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så i tvil om vi skal ta med badebleier til Portugal....... Snuppa har sånne badebukser som skal "holde på " bæsjen, men er de til å stole på..... Eller er det greiere med disse baddebleiene??

Noen som har erfaringer med dette?

Veldig takknemmelig for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg holder en finger på badebleier badebleier...veninnene mine bruker det hele tiden uansett basseng eller hvor vi skulle reise og bade...og ja de er trygge de =)

Skrevet

Hei på deg, der var du:-) Nærmer seg flytting nå? :-)))

Hvor mange ganger kan disse brukes da? Og blir de ikke veldig våte og tunge?

Skal jo ha med andre bleier også.......kommer vel til å ha en hel koffert bare med bleier hi, hi:-)

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt?

Jeg synes det er greit med badebleier når de er så små at de ikke bæsjer regelmessig. Men jenta vår bæsjer stort sett til samme tid hver dag nå og da er det greit med badetruse synes jeg.

Skrevet

Hun er 14 mnd...... Kan man bruke de flere ganger?

Skrevet

ja når går det jammen fort..9 dager til nå så er vi i gang :-):-)

Skal bort dit i dag og ta en ekstra kikk...alt bra med deg eller ???

Ja mener at du kan bruke badebleiene om igjen =)

Skrevet

badebleier er engangs,men du får vel tak i de overalt? kan du ikke undersøke om de finnes der du skal?

kjøpte 1 pk av de til lillemor(til babysvømming) begynte å bruke badetruse på henne etter bare noen gang med badebleie. Ga bort de siste til noen som hadde liten baby og ingen badetøy på babysvømminga. Hun var kanskje 6-7 mnd sist vi brukte badebleie. Har forøvrig aldri bæsjet mens vi har vært i basseng.

Skrevet

har brukt badebukse beregnet for babyer (altså bæsjsikker :-)) Siden hun var 3 mnd. Brukte troll sine som er veldig tettsittende i starten. Nå bruker vi vanlig fra Kappahl. Fungerer veldig bra. Bader en gang i uken minst, og det har fungert kjempefint. Bare å skylle den om hun skulle bæsje.

Badebleier må du skifte ett hver gang

Skrevet

Vi bor i varmen og bader en del. mange ganger i uken og her bruker dem ofte badebukse som skal holde paa baesjen. Vaar er iallefall helt tett...... Fungerer kjempe fint istedet for aa dra paa badebleier overalt :)

Skrevet

Det hender SVÆRT sjelden av babyer bæsjer i vannet i det hele tatt ble vi fortalt på babysvømming. JEg holder meg til badebukser.

Skrevet

Hva skulle jeg gjort uten dere damer!!!!!!

Tusen takk for alle svar. Da blir det badebukser som holder på bæsjen på snuppa hi, hi:-)

Dere er så gode;-)))

Skrevet

Alt bra med meg:-)

Vi reiser tirsdag morgen og det skal bli såååååå deilig!!!

Lykke til med flytting:-) Spennende!

Vi må prøve å få til et møte når ferien er over! ?

Sommerklem:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...