Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Er 17+3 i dag og er snart halvveis, egentlig så ar tiden gått fort når man tenker sånn på det. Synes 1 trimester var tregt. Etter en UL 2 juli ble jeg også flyttet frem en uke så jeg føler at jeg har hoppet over en uke og den uka gjorde stor forskjell altså!!!!!!!!! rart å tenke på at en uke har så mye å si........... Flere som synes det har gått fort til 20 uker? har noen uker igjen jeg da,men de går nok fort skal på ordinær UL på onsdag og har også ferie så tidne kommer sikkert til å gå fort.........
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Du sniker deg bare nærmere å nærmere min dato jo..=) arti det da... syns ferien gikk kjapt ja var i bulgaria 1- 15 juni men hjemme går det noe saktere... men pusi har fått kattunger og søss kommer 20 juli så da er det litt å gjøre framover=)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 hihihi skal se at vi ender opp med samme dato, jeg har regnet termin utifra EL test,men jeg ble visst gravid før den ble positiv ifølge UL.....skjønner ikke at det går an jeg da men....hadde jo bare 1 mens før jeg ble gravid igjen etter MA så det kan ha gjort at syklus var litt rar. Som pappa sa da jeg fortalte det; "fortsetter du slik så havner du i november tilslutt" Både jeg og han har bursdag i november.........
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Det hadde vært arti om vi hadde fått på samme dag ja hehe=) samboer har åsså bursdag i november så han håper på samme dag... jeg syns det er bra med desember for da er han/hun den eneste som blir født i den mnd=)
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Har du begynt å kjenne liv enda solstrålen?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Har ligget om morgenen og kvelden for å prøve å kjenne etter men kjenner ikke noe, tror jeg..........jeg er jo 1 gangs så det kan ta litt tid før jeg skjønner at det er spark jeg kjenner, men de skal jo komme snart de sommerfugl/luftboble sparkene de snakker om. Har du kjent noen spark? jeg gleder meg til jeg kjenner det 1 sparket.
Adriansmor med tulla Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Ja kjenner ontli spark når jeg drikker noe kaldt eller spiser is... mest når jeg sitter attme datan for da sitter jeg med føttene samlet og lener meg framover da kjenner jeg tydlige sparkover skambeinet men ikke hver dag... kjennes mest som bobler ja når jeg ligger på ryggen=) men jeg har en sønn ifra før da men det er hele 7 år siden har glemt det meste=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå