Gå til innhold

Tidlig ultralyd & søke om fødeplass.


Smula 80

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å tenke på hvor dere vil føde enda? Det har jeg. Jeg fødte på Ullevål sist, men denne gangen (hvis det går bra) vil jeg på Rikshospitalet. Jeg skal på ultralyd i morgen, (kanskje jeg får se hjerte slå) Og er alt i orden på ultralyden, skal jeg søke om fødeplass på tirsdag. Det er visst stor pågang på Rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg født på Ullevål sist og vil gjerne dit igjen...Var veldig fornøyd på føden, men ikke barselen..Hvis alt er som det skal under fødsel, vil jeg dra hjem tidlig eller bo på hotellet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen...

 

Når fødte du der sist...? Jeg fødte der i 2002. Det var helt greit. Men Nå er riksen nærmere og lettere å komme til syns jeg, så jeg vil prøve... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte på haukeland sist, Har lyst å reise til Voss denne gangen. Men vet ikke om jeg tørr siden første fødsel tok knappe 6 timer og det med seteleie. Og bare bilturen til voss er på 2 timer=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 5+2 og var hos legen for 3 dager siden. Jeg hadde hørt at man måtte være tidlig ute for å få plass på Rikshospitalet. Legen min søkte for meg, men sa at jeg måtte huske på at fødsel var en ø-hjelp situasjon, så jeg kunne ikke være garantert å komme dit.

Lykke til med søkingen, jeg venter på brev!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fldte på Ahus forrige gang, men hører nå til Drammen, noe jeg drite i!! Jeg skal IKKE til Drammen, men kommer til å søke plass på Ahus. Hadde en kjempefin opplevelse der i 2005 og vil dit igjen. Kjempefine mennesker og trygt og godt! Hadde seteleie fødsel og fikk kjempegod oppfølging før og etter fødselen. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...