Gå til innhold

Finnes den perfekte mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil påstå ja. Og han er min!

Han er sikkert ikke perfekt for noen av dere andre, men for meg er han det. Jeg har nemlig endel viktige kriterier han måtte inneha i sin personlighet/væremåte dersom jeg skulle gifte meg og få barn. Jeg fant han til slutt!

Hvorfor tror ikke mange av dere på at den perfekte mannen for dere finnes og hvorfor har dere fått barn med en som ikke er det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er perfekt for meg. Vi har vært sammen i snart 10 år, har barn og vi har akkurat hatt morgensex =)

Jeg lette leeeenge før jeg fant drømmemannen, og han var faktisk rett foran meg!

Ville aldri fått barn med en jeg ikke trodde var drømmemannen.

Skrevet

Han finnes, og han bor her sammen med meg!:)

Skrevet

Ja han finnes - han sitter i stuen her..he he!!

Skrevet

Stilig innlegg daa...hehe.. Finnes vel ingen perfekt mann, som det heller ikke finnes den perfekte kvinne:) Men en kan jo føle at en har en perfekt kjærest når en har det godt sammen! Har vært med samme mann i 15 år,gift i 10 og har 4 barn sammen..Et godt liv har vi.. Men å kalle han for perfekt? hm..kanskje kunne eg lire av meg noe sånt når vi var nyforelska..??! Er langt fra perfekt selv..Et perfekt liv har ingen.. Å tro på den perfekte mannen..litt lett å bli skuffet då vel? Men gratulerer med å ha funnet en perfekt mann du..

Skrevet

Jeg fant mannen min da jeg var 19. Jeg tror ikke det finnes en mann der ute som kunne vært mer perfekt for meg (ikke dermed sagt at han er perfekt for alle andre) Vi har nå vært ilag i 6år og gift i 4 av dem. Vi får det bare bedre og bedre synes jeg. Selvfølgelig er det småting, som feks. husarbeid, og det og få nok søvn nå når man har en liten + en liten på vei, men dette prøver vi og ordne på så begge blir fornøyd. Vi krangler så og si aldri, bare finsliper litt på ekteskapet vårt.

Jeg mener at det går ann og finne den rette mannen....Derfor lurer jeg på hvorfor så mange lever i ulykkelige ekteskap. Men verden er ikke sort/hvit og når man har barn og har levd lenge ilag så er det ikke så lett og bare gå. Av og til kan det kansje lønne seg og jobbe med det man har.

Skrevet

mhm... jeg vil si han finnes... og er min:-)

altså, vi har begge våre feil og mangler og irriterende uvaner, med det er måten alt det bare blir til bagateller i hverdagen som gjør han så perfekt for meg!

Jeg hadde blitt gal om jeg aldri ble motsagt og irrettesatt feks. Deilig med en mann som har sine meningers mot!!

jeg slapp å lete så lenge jeg.. hehe.. traff han da jeg var 13, ble sammen da jeg hadde fylt 16 og giftet oss da jeg var 21. nå har vi fått verdens søteste lille nurk av en datter:-)

Skrevet

Ja! Og han sitter i sofaen ved siden av meg;)

Skrevet

Han finnes, og han bor her med meg og lille snuppa vår:):)

Skrevet

HI

Er dum i hodet?

Tror du noen MANNFOLK virkelig er perfekte,kjenner du noen KVINNFOLK som er 100% perfekt??!!

Ska man vente med barn til man finner en perfekt mann???!!

Vel min mann er perfekt for meg, han er kansje ikke den som gjør mest husarbeid men han er veldig ordentlig, tjener veldig bra og kjempe snill så jeg trenger ikke bekymre meg for utroskap etc, og for meg så er det viktigere å ha en mann man kan stole på enn en som vakser huset hver dag!!! Han vasker halve huset 1 gang i uka da, og det er kjempe flott:-)

Dessuten bor vi en villa og kjører en flott bil fordi han tjener så bra...så jeg er utrolig heldig syns jeg:-)

Men perfekt er ingen, iallefall ikke jeg !!!!!!!!

Skrevet

herregud... (til deg over her)

*linda*

Skrevet

Jeg har også funnet den perfekte mann! I starten av forholdet kranglet vi mye, men jeg forsto likevel fort at vi var skapt for hverandre. Vi kom fra to ganske forskjellige kulturer, (norske begge to, men religion m.m. stemte ikke helt...). Nå har vi være sammen i over 5 år, har to barn sammen, hus, bil... alt.. og livet er fantastisk med min perfekte mann. Vi er veldig likestilte, noe jeg tror er fordi han har fått mye av permisjonene til barna våre. Jeg har pumpet meg, gått på jobb, mens han har tatt seg av hus og hjem (i perioder). Han forstår meg utrolig godt når jeg er sliten, og kan svinge vaskekosten, lage middag, vaske klær og gjøre det komfortabelt og romantisk ... alt på en gang. Vi forstår hverandre godt, elsker hverandre, og kunne ALDRO tenkt oss noen andre.. Det betyr ikke at jeg ikke kan begjære andre, men det blir med tanken. Kunne ALDRI såret mannen min, eller megselv og barna på en slik måte!

Håper mange andre der ute har det som oss! Det krever at man ofrer endel av seg selv, men får mye tilbake!

Skrevet

Selvfølgelig finnes den perfekte mann, er han jeg har funnet det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...