Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 eg lure bare på om det e nån som vet om man får dra hjæm samme dagen som man har fått den lille eller om man må bli der?? e andre gangsfødende... vil ikkje ligge på sykehuset i 3-4 dager sånn som sist, syns bare det va ett stress både før meg og ongen....
Vestlandske meierier A/S Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 det kan du så lenge alt går bra!! men du må tilbake å ta føllings prøven da;)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 kan man ikkje bare dra til helsestasjonen å ta den prøven? vi bor 17 mil unna sykehuset så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå