Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Nå gir jeg snart opp dette med BH'er og går uten! Hehe.. Jeg har alltid brukt 80B. Når jeg ble gravid brukte jeg ammebh i 80C.. Den ene puppen min har blitt en smule større enn den andre!! Og nå passer verken 80B-C eller D?? Prøvde 75D og trodde den passet veldig fint, men da jeg gikk en del i går, tøyt den ene puppen bittelitt ut igjen!!! Må jeg opp i E?? Eller blir dette alt for stort? Må vel bare gå å prøve.......
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hvis det er spile bh,så kan du prøve å bøyelitt på spilene:-) Det gjør jeg
melkekua™ Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Tror du må prøve deg ut....kan være at en del bh'r varierer litt...hvor kjøper du?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Jeg var på H&M denne gangen.. Men plaier for det meste å kjøpe på Kappahl.. men der har jeg samme problemet.. men har ikke prøvd D skål der før.. har ikke tenkt tanken på at jeg burde gå opp i en skål eller to..
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Puppen tyter litt på oversiden.. ser jo ut som jeg har 3 pupper.. om du skjønner?
mammat2goll Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Jeg har det samme problemet som deg, første timen med ny bh er en drøm...så plutselig begynner puppene og dette ut...finner aldri bh`er som passer..tror jeg må få meg silikon så de blir litt fastere....
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #7 Skrevet 8. juli 2007 Ja.. eller suge ut litt av den ene puppen.. Haha... Huff.. dette er ikke noe morsomt da.. Hva gjør du? Går å drar opp bh'en heeele tida jeg...
selfangerkjerringa Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Prøv Lindex istedet. De bh'ene har mer "rom" for puppen hvis du skjønner. Prøv litt forskjelige typer bh'er - det er ikke sikkert typen du alltid har brukt passer lenger når brystene har blitt større. Og hvis du går fra 75D til 80D så vil faktisk også cupen bli litt større, selv om bokstaven er den samme. Lykke til
melkekua™ Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Enig med ka-ping, sjekk ut Lindex, der kjøper jeg alle mine bh'r (har selv 85D).
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Du kan jo måle deg da. Går puppen ut av cupen så er cupen for liten, er i alle fall min erfaring.
mammat2goll Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Drar opp bh`en HELE tiden...putter puppene på plass...hehe og da mener jeg hele tiden, har en 3 åring jeg må springe etter og tulle med.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det var det jeg kom til å tenke på etter at jeg hadde kjøpt bh'en i 75D.. skulle jo ha prøvd E'en også..
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Kjøpte en i 80C på Lindex for 3 uker siden.. og den ble for liten..
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Ja.. har jo brukt 80 rundt.. og prøvde da med C og D skå.. C var for liten for den ene puppen, og D var for stor for den andre.. Så prøvde jeg 75 for jeg syns 80 satt litt løst rundt, og 75D passet jo sååå bra, men når jeg går litt så tyter det litt ut igjen..
mamma >to gull Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Jeg kjøpte med nye bh'er igår. Gikk på Marinka (undertøysbutikk), ja bh'ene er litt dyrere enn H&M, Lindex etc, men det jeg syns er bra er at de hjelper deg med å finne riktig bh og riktig str til deg. Jeg fant ut at jeg egentlig har brukt for små ammebh'er til nå. Hun i butikken sa jeg må ha 75G (syns det høres så stort ut jeg..!!) ,men den jeg kjøpte var 75F syns den satt fint, så hadde de den ikke i str.G. Så gikk jeg hjem og bestilte meg en ammebh på Underverker.no i 75G. Den så også veldig fin ut;) Jeg syns ikke ammebh'ene på lindex og H&M kan sammenlignes med de i en skikkelig undertøysforretning, så da koster jeg heller på meg noen hundrelapper ekstra..:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 Jeg skal ikke ha ammebh da.. Jeg brukte 80C i ammebh da jeg ammet, men nå etter å ha ammet og kanskje kommet i en "normal" form, så er den ene puppen blitt større og tyter ut av bh'er jeg kjøper.. Irriterende, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det..hmm.. Jenta mi er 15 mnd, og jeg bruker faktisk noen ammebh'er enda, fordi da tyter ikke puppen ut.. Men de er jo ikke noe fine, så jeg må finne meg noen andre.. men har skikkelig problemer med str her.. så om det ikke finnes noen BH'er med forskjellige skåler?? hehe..
mamma >to gull Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 hehe - nei, det vil kanskje bli litt vanskelig å finne..:-) Du får ta frem symaskina og så en bh med 2 forskjellige skåler da vettu..hihi..)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #18 Skrevet 8. juli 2007 Gå på undertøysforretning og få hjelp. De er kjempeflinke! Koster litt meir, men er absolutt verdt pengene. Har sjøl gått opp 1 cup-str pr unge, og er oppe i 75G! Høres kollosalt ut, men de ser faktisk ikkje så store ut... Over halvparten av norske kvinner bruker for små bher. P.s. Begynner puppene å tyte ut etter ei lita stund, er størrelsen feil. Det skal ikkje vera nødvendig å justere bhen heile tida....
mumbo Skrevet 8. juli 2007 #19 Skrevet 8. juli 2007 Nå som du ammer så trenger du BH med bedre kvalitet enn du får på HM og Kapp Ahl. Ta en tur til en god undertøysbutikk og få hjelp til å finne størrelsen din. Etterpå når du vet størrelsen kan du gå på Lindex, de har også mye bra og veldig god kvalitet. Høres ut som du gjerne kan prøve større cup, men prøv også å gå ned i størrelsen rundt. Da sitter de ofte bedre.
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #20 Skrevet 8. juli 2007 Jeg ammer ikke nå! Men ja, jeg skal prøve en større cup.. og har gått ned i str rundt.. Tusen takk for svar.. Ser jo at det ikke er bare meg som har problemer her heller.. Og at det er flere som har forskjellige str på puppene.. Ikke noe moro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå