Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei dere! Vi prøver jo å bli gravide (me dnr 2). Hadde en SA 22. mai (bløddei 2 uker). Har prøvd "aktivt" siden det.. Var nettopp på en ukes ferie, hvor jeg visste at det ville bli litt alkohol.. JEg kjøpte derfor to QR tester som jeg tok med meg.. To en test forrige lørdag, den var neg... Drakk litt øl, en kveld ble det endel, ellers var det kanskje mas en om kvelden.. Jeg tok ingen flere tester mens jeg var der, og tenkte ikke så mye på om jeg har EL eller ikke osv.. Har ikke hatt TR etter Sa, så aner ikke hvor i syklusen jeg er.. Pakket ut av kofferten nå, og der lå pakken med grav.tester.. Hadde puttet denbrukte inni der, og tok den ut nå for å se.. Da var det faktisk en strek der.. Riktg nok En uke etter da.. hehehe.. BLe først bekymret fordi jeg har jo drukket masse øl osv.. MEn føler meg jo ikke gravid på noen måte, så er nok ikke det.. MEn TENK om jeg er det... hva tror dere sannsynligehten for det er a? Etter en uke så har vel testen ingenting å si??? Hm, får evt ta en ny test i morgen jeg da.. Takk til deg som leste , og svarte! )
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hei.. QR er dessverre sånn den gir falskt resultat etter en stund.. det gjrode det til meg og.. jeg sluttet å kjøpe de for jeg synes ikke de var å stole på.
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Hm.. Som jeg trodde! Får vel bare fortsette og prøve da:o) Takk fro svaret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå