prekæs Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Er ferien ødelagt hvis ikke brunfargen er på plass? Selv mener jeg å ha hatt en perfekt ferie, og har opplevd langt mer enn det man gjør på en strand. Likevel så blir jeg nærmest kondolert av "rosiner" hvis eneste interesse er å bli brune. Rart det der. Tror det er ett skandinavisk fenomen dette med brunfarge....
liten og lettmett Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Vel jeg synes ikke ferien har vært helt 100 om jeg ikke har sett solen. Brunfargen kan jeg evt. få i solarium. Men synes det er koselig å kunne ha på noe annet enn regntøy og gummistøvler i ferien ja.
prekæs Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2007 Akkurat det med regnvær kunne jeg også klart meg uten.
liten og lettmett Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Har heldigvis ikke ferie nå jeg Skal ikke ha ferie før om noen uker, så solen kan fortsatt titte frem. Eller oppholdsvær hvertfall
KaMa Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 Nei, jeg trenger ikke sol i ferien. Har heller ikke lagt til steking siden 80 tallet, så brunfargen jeg evt ender opp med i løpet av sommeren har jeg gått særdeles lite inn for å få. Men fravær av regn blir høyt satt pris på. Sommer er uansett utetid, og litt trist å bli tvunget inn pga regn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå