Gå til innhold

Må dere ha sol i ferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferien ødelagt hvis ikke brunfargen er på plass? Selv mener jeg å ha hatt en perfekt ferie, og har opplevd langt mer enn det man gjør på en strand. Likevel så blir jeg nærmest kondolert av "rosiner" hvis eneste interesse er å bli brune. Rart det der. Tror det er ett skandinavisk fenomen dette med brunfarge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel jeg synes ikke ferien har vært helt 100 om jeg ikke har sett solen. Brunfargen kan jeg evt. få i solarium. Men synes det er koselig å kunne ha på noe annet enn regntøy og gummistøvler i ferien ja.

Skrevet

Akkurat det med regnvær kunne jeg også klart meg uten.

Skrevet

Har heldigvis ikke ferie nå jeg :D Skal ikke ha ferie før om noen uker, så solen kan fortsatt titte frem. Eller oppholdsvær hvertfall ;)

Skrevet

Nei, jeg trenger ikke sol i ferien. Har heller ikke lagt til steking siden 80 tallet, så brunfargen jeg evt ender opp med i løpet av sommeren har jeg gått særdeles lite inn for å få.

Men fravær av regn blir høyt satt pris på. Sommer er uansett utetid, og litt trist å bli tvunget inn pga regn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...