Mido Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Har IKM i disse dager. Testet på torsdag, ingen strek. Testet i går kveld, og en svak strek.. Og i dag tidlig, svak strek. Har tester fra billigtester. (strips) Noen som har hatt slike svake pos tester, og allikevel ikke vært gravid??? Lurer fælt da vettu. Tørr ikke slippe jubelen løs...
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 Hmmm... Kanskje du skal ta en tur til et apotek og kjøpe en CB eller QR... Og hvis den har farge så er jo det positivt da...=o) Kanskje en liten gratulasjon=o) Håper å se deg inne på 1 tri løpet av uka=o) Klem
Kiwi med maispire Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Jeg brukte de i fjor høst, og de var veldig kjipe med å markere strekene sine, men jeg mista noen uker senere da:/ De er billige,følsomme og gode å bruke, så jeg krysser fingrene for at du er good to go til 1.trimester:)
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja, jeg brukte strips nå, svak strek på fredag, så enda en svak strek på lørdags morgen.. I går brukte jeg CB og der var det et klart og tydelig kryss, så nå tør jeg slippe jubelen løs!!! Det er liksom noe helt annet med CB, for av og til er det vanskelig å lese av stripsene.. Men EN STREK ER EN STREK, som de sier, så da er det nok bare å gratulere...))) Og- enda en grunnt til å ta CB- da kan du ta bilde av den etterpå som et lite minne:) Det er ikke helt lett med strips.. hehe... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå