Gå til innhold

svak positiv gr. test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i disse dager. Testet på torsdag, ingen strek. Testet i går kveld, og en svak strek.. Og i dag tidlig, svak strek. Har tester fra billigtester. (strips) Noen som har hatt slike svake pos tester, og allikevel ikke vært gravid??? Lurer fælt da vettu. Tørr ikke slippe jubelen løs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det er noe der er det nok baby i magen din :D

Skrevet

med mindre du nylig har hatt en abort,da kan det være det henge litt hcg i kroppen din enda..

Skrevet

åhhh... så koselig...jeg er helt skjelven jeg. Er nummer to for meg...og 2 pp, men gud så fort man blir stresset når man ikke blir gravid når man prøver... jeg kan ikke tro det.... Jeg har jo selv sittet og overbevist folk om at svak test er posotov test...men nå trengte jeg det selv... takk. Var litt usikre på disse billigtestene vettu...

Skrevet

ja det er nok en liten en i magen din ;))

la meg få bli den første til å gratulere :DDD

Skrevet

På den graviditetstesten jeg tok, var det så vidt man kunne skimte en strek. Trodde først det ikke var noe der....men det var en liten antydning. Tok ikke flere tester, for jeg var overbevist nok. Halsbrann, overfølsom nese og litt kvalm.

Nå har jeg 49 dager igjen til termin :-)

Skrevet

var det tester fra billigtester? Strips? Takk for svar... er i skyene jeg nå...

Skrevet

Jeg brukte CB .... men spiller det noen rolle? Er ikke en test, en test?

Skrevet

brukte også CB..hadde også svakt plusstegn,og her sitter jeg med verdens nydeligste lille gutt..:P

så lenge testen er positiv så er du nok gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...