Sibylla Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hei! Logget meg på og fikk opp at jeg idag har null dager igjen til termin som egentlig var i dag...i forhold til de nydelige lydene jeg hører fra soverommet stemmer det ikke. Maria meldte plutselig sin ankomst onsdag - og vi har hatt vår første natt hjemme:-) Storkoser oss! Det gjør plutselig ingenting lenger å våkne opp to ganger om natten, halsbrann hva er det? hyperaktiv blære og knyting av sko er bare barnemat nå...Tenk at alle dise små tingene forsvant straks hun var ute..!! :-) Jeg ønsker dere alle masse lykke til med det dere ha i vente! PS! Det å ha syklubb mellom bena, var forsåvidt en helt grei affære det også...de syr nydelig gitt:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 gratulerer med den nydelige prinsessa di ) kos dere masse,er herlig
kaur *har født!* Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Så flott!. Gratulerer! Selv om jeg går gravid med min fjerde, så kommer slike merkelige tanker som at man kommer til å være plaget til evig tid og at jeg aldri mer kommer til å klare å løpe, hoppe... Det er godt å få forsikringer om at blir som normalt igjen etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå