Gjest Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Hurra hurra hurra! har hatt rier siden 13.00 (ca.) i går. nå er det ca 5-8 min mellom hver og venter bare på at de skal bli 5 min regelmessig! det begynner å gjøre nokså vondt dette her også! Gud som jeg gleder meg til å se lillegutten vår. Så han kommer enten i dag eller i morgen da, hvis dette skal dra ut i tid! hurra hurra hurra!! :)
...Misa Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 Så spennende Silje - det var moro å høre! :) Lykke til!! (da blir det kanskje felles trilleturer på oss om noen få uker, hehe...)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #9 Skrevet 8. juli 2007 Jo takk. hehe. det er 24 timer siden 1. rie og da vi sjekket åpning for 4 timer siden var det ingen så vi bestemte oss for å reise hjem. skal på sykehuset i halv 4 tiden for å se etter på nytt! :) håper det har åpnet seg noe mer da. :) nå ligger jeg i sengen å har et skikkelig vpndt minutt og 4-5 fine. det går fortsatt bra og har ikke skikkelig dype intense smerter........ ENDA! hehe. men de kommer nok. jepp Misa her blir det nok trilleturer på oss snart. har du sett BIM-Treffet på torsdag?? jeg tror nok jeg kommer med Henrik i vogn.
-spent- Skrevet 8. juli 2007 #10 Skrevet 8. juli 2007 Lykke til silje:) Har prøvd å sende deg mld men vet ikke om du har fått den? Håper det skjer noe nå snart da:) Er jo termin i morgen også vel?
...Misa Skrevet 8. juli 2007 #11 Skrevet 8. juli 2007 Åååå, dette er så spennende altså Skulle ønske det var meg, hehe! Her skjer det ingenting i hvert fall, men så er det jo tross alt et par uker til terminen også så jeg kan jo ikke vente annet.. Så du nevnte treffet i "mailen", men jeg vet ikke noe mer enn som så. Hvor og når? Hadde vært morsomt i hvert fall, og jeg har jo ikke spesielt mye annet fore om dagen heller kan du si.. og hadde vært moro å få hilse på både deg og Henrik
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #12 Skrevet 8. juli 2007 jepp. det er på peppes klokka 18.00. hadde jo vært kjempe gøy Junimor84 du må ta med deg prinsessen å bli med du også. :) ja du vett... ta sjukuhuset har opperet med så amnge datoer nå, men den i morgen er den siste så da får vi vel si han kom på dagen. hehe.
-spent- Skrevet 8. juli 2007 #13 Skrevet 8. juli 2007 Treff på torsdag? Er vel kanskje store muligheter for at han kommer på dagen da ja:) Spennende!! Du må gi lyd fra deg om det skjer noe mer da:)
...Misa Skrevet 8. juli 2007 #14 Skrevet 8. juli 2007 Ok, da skal jeg "skrive meg det bak øret"! Vet du om det er mange som kommer eller? (egentlig håper jeg kanskje at jeg er opptatt med å føde da, hihi)
...Misa Skrevet 8. juli 2007 #15 Skrevet 8. juli 2007 Du, jeg lurer på en ting til jeg.... var det sånn at du umiddelbart visste at du hadde rier når det startet i går? Jeg hører jo at alle sier at man vet når fødselen er igang, og jeg er så innmari nysgjerrig på hvordan disse første "smertene" kjennes ut... og om det faktisk er så lett å vite hva som skjer
-spent- Skrevet 8. juli 2007 #16 Skrevet 8. juli 2007 Da min fødsel var i gang hadde jeg mye og vonde menssmerter, mer enn det jeg hadde hatt før. Dette ble bare verre og verre, så du merker godt om det er i gang ja. Men jeg selv ble helt satt ut, og trodde liksom ikke det var rier i begynnelsen, for jeg trodde det skulle være vondere enn det jeg hadde. Merka at jeg ble en helt annen person, på en måte, vanskelig å forklare.. Men skjønte jo at noe ville skje, så var lur nok å ringte føden da, hehe. Da jeg kom dit var jeg i den aktive fasen, og hadde 3 cm åpning. Lille Eline ble født 7 timer etter at jeg kom dit.
...Misa Skrevet 8. juli 2007 #17 Skrevet 8. juli 2007 Ok, det høres bra ut .. også fint at man ikke blir slått helt i bakken fra starten av! Jeg for min del er vant til veldig kraftige menssmerter, så jeg har liksom tenkt at det kanskje kan gi meg en pekepinn på hvordan det hele starter.. uansett får jeg stole på at det bor noen urkrefter i meg også, sånn at jeg blir klar for å jobbe meg gjennom det hele uten å få fullstendig hetta, hehe Fødte du på Elverum, forresten?
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #18 Skrevet 8. juli 2007 så spennende silje:D !!! jeg har ett råd, lystgassen er din beste venn!!! lykke til så utrolig mye:) håper alt går fint:)
-spent- Skrevet 8. juli 2007 #20 Skrevet 8. juli 2007 Jeg fødte på Elverum sykehus ja:) Lystgassen er veldig god å ha ja, henger meg på den, hehe:)
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 Uff Ahus har ikke lystgass de....(((
minimegogtrollet Skrevet 8. juli 2007 #22 Skrevet 8. juli 2007 Lykke lykke til Silje^21 :-) Spennnende!
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #23 Skrevet 9. juli 2007 Henrik Alexander ble født 08.07.07 kl. 21.10 Vekt: 3590 Lengde: 51 cm Hode: 36 cm Gratulerer så utrolig mye Silje og Christian!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå