Miss Misantrop Skrevet 8. juli 2007 #1 Skrevet 8. juli 2007 Her er en link som gir noen forslag til hvordan fortelle mannen at han skal bli far. Den er dessverre på engelsk. Jeg syntes en av de morsomste var å legge en melding inn i en fortune cookie på kina restaurant. Men jeg er liksom ikke helt sikker på hvordan det er praktisk mulig. http://www.babycenter.com/comments/pregnancy/pregnancysex/1304413?i=60
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #2 Skrevet 8. juli 2007 He, he.. Ja, den var bra! Vet ikke hvordan jeg skal si det til typen... Han er på sjøen, så hvis jeg er gravid nå, så må jeg si det over tlf.. Eller sms eller msn.. Vanskelig å finne på noe romantisk da.. Har IKM i dag, men tror ikke at jeg er gravid igrunn.
ambumamma Skrevet 8. juli 2007 #3 Skrevet 8. juli 2007 ta bilde av graviditetstesten og send den på mms. Ikke veldig romantisk men moro å se om han klarer å skjønne hva det er da:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #4 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det var en god ide! Så nå er det bare å bli gravid!
ambumamma Skrevet 8. juli 2007 #5 Skrevet 8. juli 2007 ja bare å sette i gang nå da:-) må vente fire uker til jeg da... det går så tregt...
Gjest Skrevet 8. juli 2007 #6 Skrevet 8. juli 2007 Ja, det må igrunn jeg også! Men nå skal jeg ordne meg fri når jeg har EL, så skal jeg dra til Kristiansund å være der i noen dager i håp om at båten som samboeren min jobber på kommer inn. De er inne der med jevne mellomrom. Hva desperat...? ;P He, he, he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå