Gå til innhold

Dere som venter jente/ har fått jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

merker dere noe forskjell på hårveksten?

For disse månedene har håret på leggene nesten sluttet å vokse :D

Er helt topp, og håper det varer;) Men lurte på om det er et "normalt" tegn på at det blir jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått to jenter, men har ikke merket noe til endret hårvekst i noen av svangerskapene...

Skrevet

Jeg venter jente denne gangen og jeg merker stor forskjell på hårveksten ja.

Trenger ikke barbere legene så ofte nå,.

Normalt så har jeg kraftig hårvekst,så jeg skulle ønske dette vedvarer etter fødsel oxo. He he men det spørs!

Var ikke noe endring i hårveksten da jeg gikk gravid med guttene,så det kan nok si noe om kjønnet kansje.

Skrevet

jepp,har det akkurat likedan:) trenger å barbere max annen hver mnd:))

Skrevet

Jeg venter jente nå, og har aldri hatt noe hårvekst på leggene (bare under armene) og det er det samme som det alltid har vært..

Skrevet

Håret på leggene barberte jeg kun to ganger iløpet av hele svangerskapet. Det sluttet nesten helt å vokse!

Resten kom som normalt. Neglene kom i raserfart!

Skrevet

Merker ingen forskjell...

Skrevet

jeg venter jente..Og har fått litt lyse hår på magen. Så her har det økt litt..Men ikke forskjell på legger og andre plasser,bare magen.Heldigvis er de helt lyse :o)

Skrevet

har ei jente fra før, å venter jente nå... merker ingen forskjell.....

Skrevet

Vi venter ei jente -og jeg har merket det samme som deg!

Har som regel en 'flott' hårmanke på leggene som må fjernes,

men nå er det knapt noenting! Hurraaa! :)

Har fått litt mer hår på magen som seg hør og bør, da..

Skrevet

Mener å huske at det var slik i forrige svnagerskap ja. Skal fjerne

legghår i dag, og skal jammen meg sjekke det ut :o)

Skrevet

hmmm. dette har jeg faktisk ikke tenkt over, men når du sier det så har hårveksten blitt mindre på leggene iallefall:) å jeg venter jente:)

Skrevet

hårveksten min på leggene har og blitt mindre, men jeg venter gutt da

Skrevet

Her har den økt! Ikke så mye på leggene, men jeg merker at jeg har fått en god del hår på megn faktisk:/

Skrevet

her vokser alt i rekordfart... det er helt grusomt.. håper det roer seg ned etter fødsel..

Skrevet

Når du sier det, så hadde jeg betraktelig mindre hårvekst generellt da jeg gikk gravid med snuppa! (nå er det desverre tilbake til normalen, pluss at alt håret på hodet datt av omtrent..hehe ;-) ) !

Skrevet

jeg venter jente og har hatt myyyye mindre hårvekst under hele svangerskapet.. eller siste tiden har det vokst normalt igjen tror jeg

Skrevet

jaaaaaaaaaaa

sånn hadde eg d når eg gikk gravid med jenten vår. va heilt herlig, hadde nesten ingen hårvekst på beina.

denne gangen gror d som bare d, hehe, så kanskje d blir ein litn prins?

Skrevet

Jeg har fått myyyyye mindre hårvekst, venter også jente...

Dessuten så vokser det såååååå sakte, håper det holder seg slik :)

Skrevet

Har fått jente begge gangene. Hårveksten økte faktisk i svangerskapet.. Noe ordentlig dritt i grunn..

Skrevet

Fekk gut sist og ventar jente no. Har ikkje merka forskjell på hårveksten nei. Men kvalmen derimot, har vore eit heilt anna kapittel denne gongen...

Skrevet

Jeg venter jente og har nesten sluttet å barbere beina. Helt merkelig, jeg som pleier å ha piggete ben etter 5 timer, kan plutselig gå 7-10 dager uten å barbere. Men det gjelder visst bare leggene, ellers vokser hår og negler raskt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...